|
Post by Øyvind on Aug 3, 2004 10:08:42 GMT 1
Jojo Andreas, jeg hadde faktisk tenkt å nevne det da jeg posta først. Noen har jo kontorjobber eller internetjobber, som kun er basert på å sitte fremfor en pc Jeg hater jobben min, men jeg liker folka der borte. Det er trivelig og tungt
|
|
|
Post by Hawken on Aug 4, 2004 9:50:03 GMT 1
Sommersola tar på altså. Noen som er med på bading? Fyfaen. kos.
|
|
|
Post by Mariell Amélie on Aug 4, 2004 9:55:36 GMT 1
er bare tåke her:| snuff
|
|
|
Post by Lets get rocked on Aug 4, 2004 11:21:53 GMT 1
Tåke her og...men det har vært sinnsykt varmt i det siste!! ;D Skal bli godt når høsten kommer..
|
|
|
Post by Øystein BL on Aug 4, 2004 12:56:16 GMT 1
registrer deg
|
|
|
Post by celeborn on Aug 4, 2004 13:21:51 GMT 1
Etter råd fra "anonym" har jeg bestemt meg for å dempe meg litt. Jeg liker dere fortsatt ikke.
|
|
Trond I.
New Member
..thought it was a man, but it was a muffin.
|
Post by Trond I. on Aug 4, 2004 13:45:11 GMT 1
Etter råd fra "anonym" har jeg bestemt meg for å dempe meg litt. Jeg liker dere fortsatt ikke. Jeg liker deg uansett. Jeg synes du er tøff og søt i grunn. Også vil jeg knulle sigerfjordræva di.
|
|
|
Post by celeborn on Aug 4, 2004 13:58:54 GMT 1
Tøff? Det ordet er forbeholdt idrettslinjefolk. Jeg er ikke fra Sigerfjord.
|
|
|
Post by Øyvind on Aug 4, 2004 16:15:32 GMT 1
Marianne: Hvor bodde dere i London? Har du noen billige hotell/hostell/motell å anbefale?
|
|
|
Post by Hawken on Aug 4, 2004 16:36:05 GMT 1
Ahah! Alle bør se Smala Susie, den nye svenske filmen. Hylmorsom;D Anbefalt av trond&thmoviewatchers.
|
|
|
Post by celeborn on Aug 4, 2004 16:42:52 GMT 1
Ny?
|
|
|
Post by Marianne H. on Aug 4, 2004 16:46:41 GMT 1
Marianne: Hvor bodde dere i London? Har du noen billige hotell/hostell/motell å anbefale? Vi bodde for det meste på millenium lodge. Det ligger et stykke utenfor byen, men det er billig og bra, og det er rett ved Kensal Green tubestasjon (trygt område av byen). Kan bli dyrt om du ikke har dagspass for sone1 og sone2, men det er helt greit å kjøpe om du skal mer enn en tur med tuben. Millenium lodge har egen restaurant med billig okei mat (også vegetariske alternativ), billig internett, eget tvrom der de viser filmer hver kveld (kvaliteten på disse varierer (de viste bl.a. jurassic park 3 da jeg var der)), kaffebar, vanlig bar og dusj på hvert rom. Og like ned i gata ligger matvarebutikk. Skal du til london?
|
|
cobain
New Member
And if you cut yourself, You will think you're happy.
|
Post by cobain on Aug 4, 2004 19:19:52 GMT 1
Jeg hater norge Hvorfor i huleste skal alt av musikkutstyr ol. være så inni hampen dyrt ?. Jeg sikler etter en pedal, Nærmere bestemt en Electro Harmonix Polychorus. Denne pedalen kan man få for en tusen lapp, om man leter på rette steder. I faens norge, så er veiledende pris 3.600,- NOK hva i faen skal dette bety ? er ikke rart at norske musikere gjør stort ut av seg vi har jo faen ikke råd til utstyret engang
|
|
Trond I.
New Member
..thought it was a man, but it was a muffin.
|
Post by Trond I. on Aug 5, 2004 8:18:39 GMT 1
Sant nok Det er ikke lett å være ung og blakk i norge.
|
|
|
Post by Øyvind on Aug 5, 2004 16:22:24 GMT 1
Marianne: Jeg og en kammerat skal til london 3-5 desember å se fotballkamp. Tupen er da altså undergrunden da? Hvor lang tid tok det å suse inn til sentrum da, og hva kosta det pr natt?
|
|