|
Post by proVista on Mar 2, 2005 22:44:57 GMT 1
Telepati:) Tror noen av dere på telepati? Jeg tror på telepati
|
|
|
Post by Mini on Mar 3, 2005 18:51:22 GMT 1
Jeg tror også! ;D Tror det er noe sånt som at noen bruker en del av hjernen, som andre ikke gjør..hvis dere skjønner..at egentlig så kan alle dette med telepati++, bare at ikke alle vet hvordan man skal bruke den delen av hjernen...
|
|
|
Post by proVista on Mar 3, 2005 19:24:51 GMT 1
Har forresten også oppdaget at er du mye nok sammen med et menneske utvikles det spesielle bånd. Kan jo beskrives som telepati. Slik som de drømmene. Jeg og Ingrid har i det siste begynt å tenke utrolig likt på akkurat samme tidspunkt i det siste. "Ja tenkte på det samme" er en setning vi har begynt å bruke ganske så mye:D
|
|
|
Post by Geir E. on Mar 4, 2005 17:55:14 GMT 1
jeg tror ikke man trenger og være så lenge ilamme folk for og kunne foreksempel: tenke på no de har gjort eller sagt også, plutselig er de der. det skjedde i dag når jeg satt på kantina.. jeg var i mine egene tanker og plutselig tenkte jeg på noe noen hadde sagt og da kåm han inn dørea
|
|
|
Post by Mini on Mar 4, 2005 20:20:51 GMT 1
Det har jeg også opplevd mange ganger..og jeg og Stine (en venninne) har ofte sagt de samme tingene samtidig i det siste..veldig gøy!
|
|
|
Post by Martine on Mar 6, 2005 13:23:32 GMT 1
alt dette med og si ting sammtidig, tenke på noe/noen og de kommer inn i rommet osv. blir jo en form for sjette sans....høh. synes slike ting er kjempe interessante og elsker å prate om det. det er sikkert flere her som har drømt at de fløy selv. det gjorde jeg ofte da jeg var liten. hver gang jeg fløy, tok jeg av fra "sofa-kanten". fløy ut gjennom vinduet og utover sortland.....en herlig følelse! det var en stund jeg drømte samme drøm flere netter på rad. jeg skulle spille konsert for utrolig mye folk. skulle være solist med et symfoniorkester. rett før jag skulle gå inn på scena, fikk jeg instrumentet mitt; en OBO. og jag kan jo ikke spille obo i det hele tatt. tror det er det nermeste jeg har kommet til mareritt...hehe:) det jeg ikke kiler mesn jeg drømmer gode drømmer er når jeg våkner. da prøver jeg å drøme mer på den drømmen, men det går ikke jeg har hørt at du bare drømmer når du akkurat skal til og våkne...og at drømmene varer ca. 2 sec. er det noen som vet noe om dette? hvis jeg har drømt en drøm som jeg selv syntes var veldig lang, blir den VELDIG kort når jeg da skal fortelle den...merkelig
|
|
|
Post by Martine on Mar 6, 2005 13:25:41 GMT 1
beklager mange skriveleifer..... hehe ;D
|
|
|
Post by proVista on Mar 7, 2005 12:36:06 GMT 1
Googlelure fra en eller annen dansk "din doktor"-side. REM-søvnen er forresten den perioden hvor du drømmer. "En kort REM søvnsperiode" vet jeg ikke hva de legger i, men basert på hvor lenge de andre syklusene varer vil jeg tippe en 5 min? Man drømmer altså en kort stund 4-5-6 ganger i løpet av en natt. Rett før man våkner også hvis man da ikke er i en annen del av syklusen. Gadd ikke google mer på det Drømte forresten i natt (blant annet) at jeg og noen andre, bla Ingird og th, reddet Ole fra evt hjalp han bryte ut av et homsefengsel i Afaganistan. Sanndrømt jeg? Jeg tror så
|
|
ebO
Full Member
Yes, the Universe IS out to get you...
|
Post by ebO on Mar 7, 2005 18:25:06 GMT 1
Drømte forresten i natt (blant annet) at jeg og noen andre, bla Ingird og th, reddet Ole fra evt hjalp han bryte ut av et homsefengsel i Afaganistan. Sanndrømt jeg? Jeg tror så *fnis*
|
|
|
Post by Martine on Mar 14, 2005 15:29:59 GMT 1
i natt drømte jeg at lillebror klipte håret mitt....d var ikke gøy!
|
|
Martin
Full Member
Respirator
|
Post by Martin on Mar 15, 2005 17:15:45 GMT 1
E d nån som veit katti på fredag d går bussa tel RMR? å katti e alle andre fer?
|
|
Martin
Full Member
Respirator
|
Post by Martin on Mar 27, 2005 18:50:54 GMT 1
Katti kommer d bilda fra 11. mars konsærtn?
|
|
|
Post by Andreas F. on Apr 30, 2005 1:38:47 GMT 1
^^
|
|
|
Post by Mini on May 3, 2005 0:34:26 GMT 1
Er det noen her som tror på gjengangere, eller "spøkelser" (liker ikke å bruke det ordet)?
Jeg tror! På den forrige plassen jeg bodde på, spøkte det! Det var en gård..
|
|
|
Post by marmelade on May 3, 2005 20:09:58 GMT 1
Jeg tror på gjenferd. Det bor faktisk noen i huset der jeg bor. huset er gammelt, et hus som ble bygd i 1918. Men gjenferdene er snille, jeg ber og håper om at jeg aldri skal se et gjenferd, det tror jeg de tar hensyn til.
meen, det kan være at de har flyttet nå, jeg er ikke sikker.
Jeg vet egentlig ikke hvordan gjenferd ser ut, hvor de kommer fra, om de er døde, eller hva de gjør her, men jeg tror at det fins noe der.
|
|